close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

צעצועי לתינוקות במחירים טובים?

מערכת שורשז אדר, תשעה26/02/2015

לא צריך לקנות ביוקר. היכן תמצאו צעצועי לתינוקות במחירים טובים?

תגיות:
צעצועי תינוקות מאתר חברת האגיס
צילום: יח"צ החברה
צעצועים הם אבני יסוד להתפתחותו של התינוק והילד ולכן הורים רבים עורכים "מסעות קניית צעצועים" ומחדשים את המלאי בהתאם לגיל וליכולות של הילד. במאמר זה נגולל בפני הקוראים כיצד ניתן לקנות צעצועים איכותיים במחירים לא יקרים. 

קניית צעצועים- מה קונים?
חשוב לקחת בחשבון שיש כל כך הרבה סוגים של צעצועים והורים רבים אינם מוצאים ידיים ורגליים ופעמים רבות מתעקשים לקנות את הצעצוע הצבעוני ביותר וכאשר הם מגיעים הביתה הם מגלים שהילד בכלל לא אוהב אותו וכמו שהם הביאו לו אותו כך הוא גם זנח אותו.

הדבר הראשון אותו יש לדעת הוא שיש צעצועים שמתאימים לכל גיל, תחומי העניין שלו ויכולותיו. כל ילד מתפתח בקצב שונה וההחלטה להביא לילד צעצוע עליו מצויין גיל הילד (וזאת משום שהוא כבר צריך לדעת כיצד לבנות את אותו פאזל או לשחק באותו משחק), יכול לגרום לתסכול רב מצד הילד ואי רצון לשחק או להתמודד עם מיני מטלות אתגריות וזאת משום שהוא לא הצליח לשחק עם הצעצועים שהביאו לו הוריו. משחקים בצעצועים מתחילים כבר בחודשים הראשונים של חייו של הילד ולכן במאמר זה נתמקד בצעצועים שמיועדים לתינוקות.

בחירת צעצועים
בחירה של צעצועים לתינוקות תמיד תיעשה בהתאם לפרמטרים הבאים:

יצרן- חשוב להגיע להחלטה האם נכון לקנות צעצועים לתינוק מטעם יצרן מוכר, כמו למשל פישר פרייס או יצרן שאינו כה מוכר. דבר זה ישפיע בצורה משמעותית על המחיר של הצעצוע.
סוג- יש סוגים שונים של צעצועים ומתנות שמתאימים לתינוקות וחשוב לבחור את הסוג בו אתם מעוניינים וזה שמתאים לאותו שלב של התינוק. האפשרויות שעומדות בפני כל הורה הם רעשנים למיניהם שמגרים את חוש השמיעה של הילד, נשכנים, שטיחים עליהם ניתן להשכיב אותו, אוניברסיטה, מוביילים ועוד. יש לקחת בחשבון שפעמים רבות מוצעים צעצועים או מספר צעצועים במחיר מבצע ולכן ניתן לחסוך משמעותית בעלויות אם מחליטים לקנות כמה פריטים במקום כל פריט בנפרד.
מחיר- נכון להגדיר טווח מחירים.
 

מוזילים את המחירים- כיצד?
חשוב לקחת בחשבון שצעצועי תינוקות הם צעצועים שיחזיקו מעמד לתקופה קצרה מאוד. כיוון שצעצועים אלו מטרתם לגרות את החושים של הילד ולפתח את היכולות שלו בשלבים הראשונים של חייו, הם אמורים לשמש את הילד למספר חודשים בלבד ולכן פעמים רבות לא תמיד משתלם להשקיע במוצר היקר ביותר. בנוסף, יש אפשרות לקנות מוצרים איכותיים במחירים מוזלים בכל מיני מבצעים, השקות ולהשקיע בחבילת מוצרים במחירים מופחתים. כיום יש אפשרות להיות חכמים ולהתנהל תחת תקציב מוגדר. כל שצריך לעשות הוא לשאול את עצמכם מהם הפשרות שאתם מוכנים לעשות בנוגע אל קניית צעצועים שונים לתינוק שלכם, לבצע סקר שוק ולקנות לתינוק שלכם את הטוב ביותר.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה